کمپین تبلیغاتی برند کادبری
25 سپتامبر

کمپین تبلیغاتی برند کادبری

کمپین تبلیغاتی برند کادبری

امروز به بررسی کمپین یکی دیگر از کمپانی های معروف جهان میپردازیم احتمالا نام کادبری به گوش شما خورده است بله درسته همان کمپانی تولید مواد غذایی  این کمپانی بزرگ به تازگی برای یکی از  محصولات بینظیر خود اقدام به برگزاری کمپینی جذاب کرده است   این کمپانی به  خاطر منحصر به فرد بودنش و برندینگ قوی خود، توانسته به یک برند محبوب در سراسر دنیا تبدیل گردد. لازم به ذکر است که این کمپین جهت یکی از محصولات بی نظیر این برند  تشکیل شده است که نام این محصول  بیسکوییت اوریو میباشد و دلیل محبوب شدن این محصول منحصر بفرد بودن آن  است . اما متاسفانه این بیسکوییت به تازگی در بریتانیا محبوبت خود را در بین افراد از دست داده است و کمپانی های دیگر با بازریابی خوب توانسته اند رقیب سر سختی برای کادبری شوند    حال راه چاره چیست ؟ کادبری جهت حل این مشکل و برای بازگشتن به میدان فروش مشکل خود را با اژانس تبلیغاتی  PHD London در میان گذاشت  و پیشنهاد این آژانس به کادبری چیزی نبود جز تشکیل یک کمپین تبلیغاتی ایده پردازی شده و منحصر بفرد که در ادامه به بررسی  کامل این ایده خواهیم پرداخت.

 

حتما اطلاع دارید که بریتانیا از لحاظ منطقه جغرافیایی نسبتا  خاص هست  که همین امر سبب شده که  اکثر اوقات هوای آنجا بارانی باشد . و از طرفی دیگر خورشید به سختی پدیدار میشود و همین موضوع باعث میشود که خورشید گرفتی خیلی به ندرت روی دهد  دقیقا در همین نقطه بود که آژانس  PHD London تصمیم گرفت که برای کمپانی کادبری یک کمپین خلاقانه تشکیل دهد

 

این کمپانی با استفاده از دانش بالای شرکت  PHD London تصمیم به این گرفت که به میادین فروش قبل باز گردد و به کمک این اژانس تبلیغاتی ، یک کار منحصر بفرد انجام داد و تصمیم بر این شد که در سر تا سر بریتانیا بیلبورد های دیجیتالی را تهیه کند که فقط در شب به نمایش گذاشته میشوند   و این بیلبورد ها اکثرا در داخل صفحات درون شهری بودند

اما ایده پردازی : ویدیو های این بیلبورد به قدری شگفت انگیز و منحصر بفرد تهیه شده بود که هر فردی که از کنار این بیلبور ها گذر میکرد با صحنه خورشید گرفتگی روبرو میشد که بسیار با کیفیت بالایی  تهیه شده بود

url

محتوای اصلی این بیلبورد این بود که مخاطبان و یا  حتی مردم عادی را   با هشتگ #OREOECLIPSE، در فضای  شکبه‌های اجتماعی تشویق میکرد که  احساس خود را از این بیلبورد زیبا و ایده پردازی شده و همچنین بیسکوییت اوریو بیان بکنند .

و بعد از بررسی نظرات و بازخورد کمپین متوجه شدند که این کمپین یکی از بینظیر ترین کمپین هایی بوده است که با استفاده از موقعیت مکانی و جغرافیایی ایده پردازی شده بود . و نتیجه شگفت انگیز این کمپین از این قرار بود که توسط 20 میلیون نفر دیده شد و افزایش 59 درصدی فروش اوریو را به همراه داشت

پس دیدیم که کمپین های بیلبوردی هم میتوانند با استفاده از تشویق ها و  ایده های مختلف مانند  کمپین های بنری  در رسانه های اجتماعی و شبکات انلاین نیز تاثیر بسزایی داشته باشد

دیزاین مجیک از شما  دعوت به عمل می آورد که مقاله ایده پردازی  کامیون های سامسونگ را نیز مطالعه  نمایید

 

درباره نویسنده

پاسخ

website statistics مشاوره وردپرس پشتیبانی وردپرس