تفاوت تبلیغات افلاین و آنلاین
02 سپتامبر

تفاوت تبلیغات افلاین و آنلاین

 تفاوت تبلیغات افلاین و آنلاین

همانطور که همگی اطلاع دارید هر کمپینی که برگزار میوشد یا برای فروش بیشتر میباشد و یا برای برندینگ که در هر صورت اینده برندینگ هم به فروش بیشتر ختم میشود . در کل تبلیغات به دو دسته تقسیم میشوند افلاین و آنلاین که مسلما این دو هم شباهت هایی دارند و هم تفاوت هایی که در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم :

 

شباهت: به احتمال زیاد همه شما عزیزان به این موضوع واقف هستید که برندینگ یکی از  مهم ترین اصول تبلیغات و هر کسب و کاری میباشد حال  شباهت های این دو روش در این میباشد که هر دوی انها باید اصول برندینگ رو رعایت کنند و بصورت حرفه ای به مطرح کردن برند بپردازند

 

تفاوت‌ها:

 

۱.افراد مختلفی که هم در حوزه تبلیغات  انلاین کار کرده اند و هم در حوزه تبلیغات انلاین  به این موضوع پی برده اند که تبلیغات انلاین ابزار بهتری را در اختیار میگذارد و اینکه در این نوع تبلیغات افراد به راحتی میتواندد بفهمند که کدام روش بازاریابی روی مخاطبانشان تاثیر بیشتر دارد ، اما بالعکس در تبلیغات افلاین به  سختی و با هزینه های گزاف میتوان به همچین موضوعی پی برد و گاهی اوقات به هیچ وجه نمیتوان به این موضوع پی برد مگر در شرایطی خاص که به صرفه نمیباشد

۲.باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در تبلیغات افلاین زیابیی طرح حرف اول و اخر را میزند و همین موضوع سبب میشود که تبلیغ شما برای شما نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان اورد  ، اما در حوزه تبلیغات انلاین باید به این نکته توجه داشته باشیم که کدام روش برای مخاطب جذاب تر میباشد و صرفا به زیبایی طرح ختم نمیشود و عوامل بسیار دیگری در آن دخیل میباشند  و مدام باید روش های مختلف را تست بکنیم و هر کدام که باز خورد بهتری داشت باید ان را به کار بگیریم . شاید یک بنر زیبا به تنهایی نتیجه دلخواه  را برای شما به ارمغان نیاورد و مواردی همچون استاندارد بودن بنر – محتوای بنر – کال تو اکشن بودن بنر نیز در آن دخیل باشد  و همانطور که گفته شد زیبایی به تنهایی کفایت  نمیکند و ممکن است همان بنر ساده اما استاندارد برای مخاطب جذابیت بیشتری داشته باشد .

دیزاین مجیک از شما دعوت میکند که مقاله تبلیغات بنری ایرانسل را نیز مطالعه  نمایید

درباره نویسنده

پاسخ

website statistics مشاوره وردپرس پشتیبانی وردپرس