تبلیغات آنلاین مزدا
19 اکتبر

تبلیغات آنلاین مزدا

mazda

تبلیغات آنلاین مزدا

در این جهان کمتر کسی هست که نام پر افتخار کمپانی ژاپنی  ( مزدا) را نشنیده باشد و یا  خودرو های این کمپانی را از نزدیک ندیده باشد جالب است بدانید مزدا شریک تجاری کمپانی بزرگ فورد میباشد  در این دو شرکت  بازاریابان بسیار خبره ای مشغول به کار هستند که از هیچ روش تبلیغاتی غافل نمیشوند و طی چند سال اخیر بصورت کاملا تخصصی بر روی تبلیغات آنلاین هم متمرکز شده اند این نوع تبلیغات هم برای کمپانی فورد و هم برای کمپانی مزدا تاثیر بسزایی داشته اند و بازخورد بسیار خوبی را تجربه کرده اند  و همین امر باعث شد که تبلیغات آنلاین به یکی از برنامه های اصلی این دو کمپانی  تبدیل شود قابل ذکر است که مزدا به تازگی کمپین بنری جدیدی را با هدفمندی جغرافیایی در بریتانیا برگزار کرده است که در این مقاله به بررسی اجمالی این کمپین میپردازیم :

طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان کمپانی مزدا مشخص شد که در بریتانیا آمار بازدید از نمایشگاه های این کمپانی 23 درصد کاهش داشته است و تصمیم بر آن شد که با یک آژانس تبلیغاتی معتبر وارد گفتگو شوند

شرکت تبلیغاتی مرچنتا : این شرکت معتبر به مزدا پیشنهاد داد که برای افزایش بازدید نمایشگاه هایش در بریتانیا بر اساس هدفمندی جغرافیایی کمپینی تشکیل دهد و بواسطه این کمپین آنلاین افراد علاقمند به این برند را به سمت نمایشگاه ها هدایت بکند و دیگر پیشنهاد این بود که  اپشن تست را به نمایشگاه ها اضافه بکنند که افراد بتوانند ماشین مورد علاقه خود را تست نمایند

و نکته مهم این کمپین بنری این بود که ماشین هایی که در طراحی بنر به کار میروند حتما باید در نمایشگاه موجود باشند

و پس از اتمام این کمپین کمپانی مزدا نتایج بسیار خوب و قابل توجهی را کسب نمود

دیزاین مجیک از شما عزیزان دعوت میکند که مقاله تبلیغات بنری مک را نیز مطالعه نمایید

درباره نویسنده

پاسخ

website statistics مشاوره وردپرس پشتیبانی وردپرس