تبلیغات آنلاین اپل
06 اکتبر

تبلیغات آنلاین اپل

تبلیغات آنلاین اپل

این روز ها خواه ناخواه زندگی اکثر  افراد دنیا به تکنولوژی های گوناگون با برند های مختلف  گره خورده است در این روز ها به ندرت کسانی  یافت میشوند که با برند اپل آشنایی نداشته باشند حال  برای اشنایی بیشتر  شما عزیزان با نحوه تبلیغات بنری این کمپانی مقاله ای نوشته ایم و   در این میان به بررسی چند بنر تبلیغاتی از این برند معتبر میپردازیم . همانطور که میدانید این برند در زمینه ساخت و تولید گجت های مختلف از جمله موبایل – لپ تاپ – ای پد – ای پاد و…..  فعالیت میکند  .اما امروز به بررسی چند بنر طراحی شده  برای معرفی موبایل های این کمپانی پرداخته ایم  ، یک آمار بسیار خیره کننده در رابطه با میزان فروش دستگاه های موبایل این کمپانی را دردست داریم که با استراتژی های مدیریتی- بازار و کیفیت خوب محصولات خود تا بحال توانسته است 700 میلیون دستگاه را در سراسر جهان به فروش برساند و رتبه اول فروش را در امریکای شمالی از ان خود سازد . و قابل ذکر است که این کمپانی بودجه تبلیغاتی را  که در دست دارد به نسبت کمتر از رقبای خود نظیر سامسونگ میباشد اما با این تفاسیر و  با ترفند هایی بسیار کارامد توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از ان خود سازد و به یکی از محبوب ترین برند ها در جهان تبدیل گردد. این شرکت بزرگ هم مانند سایر شرکت های دیگر از تبلیغات بنری و انلاین بی بهره نمانده است و طی سال های اخیر به لطف تبلیغات آنلاین  پیشرفت چشمیگیری داشته است  و توسط همین تبلیغات توانسته است  یکایک محصولات خود را در فضای مجازی به سایر جهانیان معرفی بکند .

 

تصور اکثر صاحبان تبلیغات این میباشد که  باید در تبلیغات خود از بنر هایی با افکت های بسیار- رنگ های انچنانی و گرافیکی فوق العاده زیبا استفاده بکنند ، اما کمپانی بزرگ اپل از  سال های 2011 تا به کنون از طرح های ساده و البته استاندارد با کلیک خور بالا استفاده کرده . ناگفته نماند چون برند اپل در میان اکثر مردم جهان یک برند محبوب به حساب میآید این سادگی در تبلیغات بنری جز ویژگی های اپل محسوب میشود .

 

 

به بنر های زیر دقت بکنید  مطمئنا متوجه این نکته شده اید  که از زمان ایفون 4 تا  بحال طراحی بنرهای این کمپانی تغییر قابل توجهی نداشته اند و فقط  محصول و   شاید رنگ آن و Position آن ها تغییر کرده است و همچنان  سادگی را در طراحی های  خود بخوبی رعایت کرده اند البته قابل ذکر میباشد که این بنر ها بصورت استاندارد طراحی شده اند و اکثر اصول طراحی بنر در این بنر ها نیز  به کار گرفته شده است 

4s

5

51

6

 تغییری که در بنر ایفون 6  بخوبی قابل لمس هست تغییر دکمه فراخوان ( کال تو اکشن )  میباشد که بصورت مدرن تر در بنر بکار رفته است

در پایان دیزاین مجیک از شما عزیزان دعوت به عمل می آورد که مقاله کمپین تبلیغات برند کادبری را نیز مطالعه نمایید

 

درباره نویسنده

پاسخ

website statistics مشاوره وردپرس پشتیبانی وردپرس